FANDOM

Oylanmakta Olan KurallarEdit

Geçerli KurallarEdit

  1. (Bknz. RYO Lider Seçimleri )
  2. Mümkün olduğunca az sayıda birlik kuralı yaratılarak -kuralların uygulanması yerine- oyuna ve ondan aldığımız zevke mümkün olduğunca fazla zaman bırakılacaktır.
  3. Kuralların oylanması için gereken süre sınırları şu şekildedir:
    1. Mevcut kurallardan birinin değişimi ya da kaldırılması ile ilgiliyse yaklaşık ama en az 2 hafta; diğer kurallar için yaklaşık ama en az 3 gündür. Oylama sırasında, oylanan kuralla ilgili istenen değişiklik -oyun içi birlik mesaj ekranında- verilen oyla birlikte ya da sonrasında yazılıp herkese haber verilirse ve bu değişikliğe, oy verenler içindeki çoğunluk destek verirse; o değişiklikle birlikte kural kabul edilir.

Teklif Edilmiş ve Oylanacak KurallarEdit

  • [Referandum (Kural Teklif Paketi)]
    • Birlik Lideri hem sitede hem de oyun içi sohbet ekranında birliğin huzurunu korumakla ve Birlik Kuralları'nı uygulamakla sorumludur.
    • Tüm geçerli birlik kuralları değişmesi ya da kaldırılması için oylamaya açıktır ve açık kalacaktır.
    • Birlik içinde yardımlaşmayı arttırmak adına 4. kategoriye ulaştığı farkedilen birlik üyesine 1 ay daha zaman verilecektir ve 1 ayın sonunda hala oyunu oynamamışsa (aktiflik durumu değişmemişse) -oyunu bırakmış olduğu düşünülerek- birlikten çıkartılacaktır.

RYO Lider SeçimleriEdit

(Arena süresini ve Birlik Savaşı sıralamasını temel alan bir sistem üzerinde çalışmaktayım. Siz de fikirlerinizi yorum olarak bırakın, birlikte oylanacak taslağı yaratalım.)

Also on FANDOM

Random Wiki