FANDOM

'İpuçları' bölümü hem kişisel deneyimlerimizi içerecek ve hem de yazarın ya da isteyen diğer arkadaşların o deneyim ile ilgili 'faydalı' ya da 'zararlı' bulduğu ya da olabileceğini düşündüğü yorumlar, ilgili ipucunun hemen altında paylaşılabilecek. Zaman içinde ilgili İpucu'nun tartışmalı bir tarafı kalmadığına inanıldığında 'Rehberler' bölümüne taşınılacak.

'Rehberler' bölümü genel-geçer olarak neredeyse tüm birlik tarafından 'faydalı' ve 'zararlı' yönleri kabul edilip, eksiksiz bilgilerin yer alacağı bölüm olacak. Bu nedenle İpuçları bölümündeki bilgiler bu nicelik ve niteliklere sahip olduğunda, 'Rehberler' bölümüne taşınacaktır.

İpuçlarıEdit

GenelEdit

  • (Nocseiz) Oyun tekrar tekrar yakalanılmış tuzaklar ve kazanılabilecekken ucu ucuna kaybedilmiş altın, cevher vb. den ibaret hale geldiğinde ne yapmalı?
    • Oyuna başladığımdan bu yana metod ağırlıklı, sürekli sorun-çözme (zindan-sandık) odaklı bir oyuna kaptırdığımı farkettim. Yine geçebileceğimi düşündüğüm zindanları aramaya başladığımda -sanırım yeni hesap açmaya karar vermemin etkisiyle- "Dalıyorum be bu zindana! Bakalım geçebilecek miyim?" deyip rastgele girip, durup bakmadan harekete geçtim. 2-3 denemenin ardından; 2 yıldızla sandığa rahatça (kendimi kasmadan) ulaşabildiğimi görünce acayip rahatladım. 3 gündür bu şekilde takılıyorum ve şiddetle tavsiye ederim. Bu tarzda en rahat şekilde oynamak için anahtar kapasitenizi arttıran yükseltmeye öncelik verin derim.
      • Yorumlar

Tavsiye Edilen Diğer Faydalı Video, Bilgi ve Rehberler Edit

Türkçe Edit
Küresel (Metin ve ya konuşma içermeyen) Edit
English Edit

Zindan ve TuzaklarEdit

Ekran GörüntüleriEdit

Birlik Üyelerimize Ait Zindan ve TuzaklarEdit
  • (Nocseiz)
    Zindanvetuzaklar 2235
     Burada beni en çok zorlayan güdümlü toptu . Güdümlü Top -zindana girdikten neredeyse hemen sonra ateşe başlayarak- 3 sn.de bir ateş etmekte, toptan kurtulmanın yolu da ateşten 1 sn. önce zıplamakmış. Lakin bu taktik güdümlü topla aynı yatay düzlemde olduğumuz her zaman geçerli mi emin değilim. Ekran görüntüsündeki kişi -ne yazık ki- zindan sahibi ama kostüm bana ait :).
Diğer Zindan ve TuzaklarEdit

VideolarEdit

Birlik Üyelerimize Ait VideolarEdit
Diğer VideolarEdit

YükseltmelerEdit

  • (Imoen) Ağaç, Kale ve Taht yükseltmelerini, oyunda sizi en çok sıkan özelliği giderip rahatlamanızı sağlayacak yönde yapabilir, tavsiye isterseniz de:
    • Oyun forumunda sabitlenmiş bu ingilizce başlığı ("KoT'a başladığımda biliyormuş olmayı dilediğim şeyler") zaman içinde Türkçe olarak özetlemeye çalışacağım zaten. Burada bahsedilen Merchant (Tüccar) geliştirmesinin önemi ve Kilit (Lock) geliştirmesinin önemsizliği bana mantıklı geldi (Mesela en faydalı olduğunu düşündüğüm geliştirme cevher savunma şansını arttırandır. Bunun geliştirmesi için 220.000 harcadım. Bu 250.000 altından fazla gerektirdiğinde; 250.000 'lik Tüccar geliştirmesi ile hem ona hem de gelecekte yapacağım diğer tüm kale yükseltmelerine indirim kazanırım. Bu sanırım 500.000 - 1.000.000 altın gibi devasa rakamlarla karşılaşınca çok faydalı olacağından, bahsettiğim aheste geliştirme sıklığı yeterli olacaktır, galiba sanırsam. Ayrıca taş birleşmesi bittiğinde çıkan "şans çarkı"nda kazandığınız sihirli öğeler ile taht geliştirmeleri yaparken, çıkma şansı çok düşük sihirli göz ve sihirli mantar ile karşılaşacaksınız. Bu konuda da bu kaynaklara ihtiyaç duyacağınızı düşündüğünüz ya da ihtiyaç duyduğunuz anda her seferinde çarkı iki kere tekrar çevirin (ne daha az ne daha fazla) böylece "göz"ü (orb) aşırı harcamadan elde edebileceksiniz. Ben bunu uygulayarak sanırım yaklaşık 8-10 ritüelin sonunda 2 tane sihirli göz elde ettim! Tabii çok çok sonra ihtiyacım olacağı için ve sihirli yaprak ile sihirli kumu biriktirmem gerektiği için tekrar çevirme yapmıyorum artık. Zaten öncesinde de şaşırtıcı biçimde 7 tane sihirli mantar birikmişti... Kısaca kesinlikle bunu da tavsiye ederim. Diğer hırsızların neden küçük taşları birleştirip durduğunu merak ederdim, sanırım bununla alakalı. Ne kadar çok risksiz ritüel, o kadar çok sihirli öğe ve o kadar hızlı taht geliştirmelerini tamamlama fırsatı ;).
    • Benim -kendim için- önerilerim de Maymuncuk kapasitesinin (Alet kapasitesi - Lock pick capacity) 1-10 seviyedeyken en az 20-25 anahtar; 11-20 seviyesindeyken 25-55 civarında anahtara sahip olması. Bunun önemini özetlemek istersem: Deneme-yanılma sürecinin, bilinçaltısal deneyim ile refleksinizi ve konsantrasyonunuzu geliştirmesi ve bilinçsel deneyim ile sabır ve planlama yeteneklerinizi geliştimesi için; ardı ardına belirli bir sayıda zindanı, tuzaklarını, bulundukları konumları vb. deneyimlemem gerektiğine inanıyorum. Az maymuncuğunuz varsa sadece sinir olduğunuzla kalıyorsunuz fakat yeterince anahtarınız varsa hem reklamlardan kurtuluyor hem de oyundan tatmin olmuş şekilde ayrılma olasılığınız artıyor, bence.
      • Yorumlar

DiğerEdit

RehberlerEdit

GenelEdit

Zindan ve TuzaklarEdit

Ekran GörüntüleriEdit

Diğer Zindan ve TuzaklarEdit

VideolarEdit

Birlik Üyelerimize Ait VideolarEdit
Diğer VideolarEdit

YükseltmelerEdit

DiğerEdit

Also on FANDOM

Random Wiki